Link to this post:
http://www.google.com/buzz/107406734799735643435/F2HLJ27WZKM/%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%84%D9%87-%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85
Feb 27 alhadid m: *
مسئله فلسطین، برای ما و مردم ما، یك تاكتیك و حتی استراتژی سیاسی نیست بلكه مسئله دل و ایمان است به همین علت، ملت ایران در روز قدس نیز همچون 22 بهمن كه روزی متعلق به سرنوشت خودشان و كشورشان است در سراسر كشور به صحنه می آیند و احساسات حقیقی خود را در دفاع از مظلومان فلسطین بیان میكنند.
بيانات حضرت آيتالله خامنهاي در ديدار با رهبران گروههاي جهادي و مبارز فلسطيني در غالب همایش «همبستگی ملی و اسلامی برای آینده فلسطین»
اين بود بياناتي از رهبر عزيزمان. اما يادم نميرود كه آن شخص** در نطق تلويزيوني 1 خرداد خود در سيماي جمهوري اسلامي ايران با وقاحت تمام گفت: «ما زمانی میتوانیم از برادران لبنانی و فلسطینیمان حمایت كنیم كه خود قوی باشیم.»
. وقتي اين عكس نگاه ميكنم قند در دلم آب ميشود و كلي قبطه ميخورم.
*. به جاي "آن شخص" نوشته بودم: "آن نامرد". يكي از رفقا! اصرار كرد كه حالا نامرد رو حذف كن. پس من هم حذف كردم.
Apr 3 A irani: چقدر میگیری این مزخرفات رو بنویسی؟
Apr 3 alhadid m: برو تو كوچه خودتون بازي كن.
Apr 3 مهدی بخشی: این که خون امثال تو به جوش بیاد. بسه برا A irani. البته درستش باید می شد: A ghear irani
Apr 3 A irani: من بچه بودم تو مدرسه بودم ولی تجربیات شما اینو نشون میده که خوب تیله بازی میکردی و .....
Apr 3 alhadid m: آره دارم ميبينم ادبياتت رو كه تو مدرسه ياد گرفتي! به جاي اينكه مثل بچه آدم بياي نقد كني اينجوري حرف ميزني
Apr 3 A irani: این ادبیات رو از لباس شخصی ها تو خیابون یاد گرفتم که حرف حق جوابش باتوم و تجاوز به دلیرمردان با دست بستس
Apr 3 alhadid m: ولي انگار تو دبستان جوري ديگه بهتون ادب ياد دادن كه اينجوري شديد.
البته معلومه كه خيلي داريد ميسوزيد كه ميريد ببينيد من قبلا چي تو باز نوشتم كه بياييد بهش گير بديد. لكن مهدي بخشي خوب پاسخي داده بود بهتون . ولي اگر لازم باشه در مورد مسئلهِ فلسطين حاضرم باهات بحث كنم. لكن بحث! نه اينكه بگيد مزخرفات و چرنديات. چون من هم بلدم مثل شما صحبت كنم.
Apr 3 A irani: البته در مورد آموزش تو مدرسه حق با شماست.
منتها پدر من آدم متفکری بود و هیچ وقت اجازه نداد مزخرفات معلم بینش و سیستم اموزشی اسلامی من رو خالی از عقل کنه
بحث در مورد فلسطین هم مال خودت و دوستان تازی که مهری به ایران ندارن.
Apr 3 alhadid m: خب مشخص شد كه مشكل تو با اسلامه.
البته يه چيزي ! مشكل تو با اسلام هست يا با كساني كه دم از اسلام ميزنند؟ واضح جواب بده.
Apr 3 A irani: با اسلام (شیه و سنی و بهاییت و هر نوع دینی که حاکم بر مردم باشد)
و آزادی خواه هستم و برای بی آبرویی خدایان زر کوشش میکنم
Apr 3 alhadid m: كدام دين حاكم بر مردم نيست؟
اصلا بيا حكومت بر مردم رو تعريف كن. منظرت از حكومت بر كردم يعني حكم كردنه؟ يعني دستور دادن ؟ يعني ديني دوست داري كه هيچ چيز را حرام و يا واجب نكند؟
اين دين چيست؟
Apr 3 A irani: خیر قربان متوجه عرض بنده نشدین
این ادیان چون خودشون رو از طرف خدا قالب مردم میکنن (خودشون هم میدونن که هیچ ربطی به خدا ندارن) سعی در تحمیق مردم و پر کردن جیب اخونها و وابستگان اخوندا دارن.
و خدا و بهشت و ... رو به مردم میفروشن و پولدار میشن
اسلام شیه هم با فروش فاطمه و علی و حسین و ..... خرجشو درمیاره
اگه باور نداری دور و ورت رو خوب نگاه کن
Apr 3 A irani: منتظرم؟
Apr 3 alhadid m: خب گفتم که
شما اسلام رو قبول نداری و اون رو وابسته به خدای حقیقی نمیدانی.
کدام دین از نظر شما حقیقی است و چیزی را نمیفروشد و نمیخرد و قالب نمیکند؟ منتظرم
Apr 3 مهدی بخشی: ایرانی جان. معلومه دنبال جیبت هستی. راست میگی بیا آخوند شو. ببین چی داره. هرچی داشت برای تو
9:16 am A irani: من و همفکران من دنبال رهایی مردم از دست ادمهای دین هستیم
چون تو تاریخ مردمان دیندار از قاتل ترین مردم بودن و هستن .
به گذشته و حال خوب نگاه کنید
10:01 am alhadid m: خب باشه تو به دنبال رهايي مردم از دين هستي.
هر ديني يا فقط دين اسلام؟
آيا ديني وجود دارد كه خوب باشد و به دنيال اسارت مردم نباشد؟ ديني كه هيچ مشكلي براي انسان نيافريند؟
10:03 am A irani: دقیقا حق با شماست هردینی حاکم باشه مردم رو میکشه
10:22 am A irani: چی شد جواب نمیدی؟
10:44 am alhadid m: خب چه ديني حاكم نيست؟
10:46 am A irani: فعلا جز اسلام دینی من رو آزار نمیده
تو هم سولات عین تفکراتت مورد داره ها
چیزی نداری بگی مجبور نیستی سوال پرت و پلا بپرسی
11:12 am alhadid m: خب من ميخوام بدونم مشكل شما با من و امثال من چيست؟
شما قبلا در صحبتهات گفتي: "هر نوع دینی که حاکم بر مردم باشد" و يا اينكه "خودشون رو از طرف خدا قالب مردم میکنن "
خب آيا فقط در اسلام چنين چيزي هست؟ فقط در اسلام حكومت ميشود و فقط در اسلام گفته ميشود اين دين از خداست؟
در اديان ديگر از خدا و اينكه افرادي خدا را بهتر بشناسند و نسبت به دين آگاهي بيشتري داشته باشند وجود ندارند؟
11:17 am A irani: خیر قربان
این اسلام که لاف میزنه سعادت بشریت در دست ماست
و قران کامل ترین کتاب و تمام حقایق درون کتاب ماست
و شما طرف داران استبداد دینی هستین و شریک خون های ریخته شده در 31 سال گذشته در ایران هستین
با کمک یزدان پاک شما رو فارغ از قدرت میکنیم تا مردم بتونن ازادانه زندگی کنن و امثال شما به دینشون برسن و کاری به کار مردم نداشته باشن و کسانی که انسانی رو کشتن مجازات بشن
11:17 am A irani: خامنه ای ، اهریمن
ما مردممیم نه دشمن
11:18 am A irani: عبيد
زاكاني را گفتند اسلام را چگونه
ديدي؟
گفت
دين عجيبي است.چون در آن وارد شوي
سر آلتت را ببرند و چون خارج شوي سر
خودت را.
11:39 am alhadid m: چرا به جاي جواب من چرت و پرت ميگي؟
مشخص نشد تو با دين داشتن مخالفي؟ با دين مخالفي؟ با حاكميت دين مخالفي؟
11:44 am A irani: برو بچه اخوند من خودم ختم این کار هام
نمی خاد خودتو بزنی به اون راه
من با اسلام حاکم چه ناب محمدی چه ناب سید علی مخالم
و تمام ادیان به بیراه میرن . حالا شاید بعضی دین ها دستور کشتن مردم رو ندن ولی راه به جایی ندارن
11:46 am سید پویان حسینپور: بسمالله.. مصطفیجان، خاطرت هست اون کاراکتر طنز سالهای گذشته رو که لب کلومش "مخ و مخ و مخ، مخالفم بود؟!" یحتمل این بندهخدا بدجور تو همذاتپنداری با اون کاراکتر گیر کرده.!! تو الان بگو من مثلا یه سبزینهام، اگه ندیدی بلافاصله گفت من با سبزینهها هم مخالفم؟! تو بگو من نیهلیستم، میگه من با اونا هم مخالفم.!!
زیاد سخت نگیر بهش.!
11:46 am alhadid m: من بچه آخوند نيستم لكن خودم آخوندم.
خب خوب شد كه مشخص شد تو با تمام اديان مخالفي.
حالا بريم مرحله بعد.
آيا به وجود خدا معتقدي؟ نميگم خدايي كه من ميپرستم و صفاتي كه من مدنظرمه.
هر جور خدايي كه خودت قبول داري اعم از بت و چوب و سنگ يا موجودي ماورايي. اصلا به اينكه خدايي وجود دارد اعتقاد داري؟ (منظورم از خدا خالق يا رب هم نيست.)
11:47 am A irani: البته یه قدرتی هست
خوب که چی؟
11:48 am alhadid m: سيد جون سخت نميگيرم . ميخوام بدونم كلا چه گونهايه! جالبه برام. ميخوام بدونم چي شد كه اينجوري شده؟ چرا اينجوري فكر ميكنه.
11:49 am alhadid m: خب آقاي ايراني
اين قدرتي كه ميگي رو ميتوني برام شرح بدي؟ يعني چه صفاتي داره؟
11:50 am A irani: نه
چون نمیشناسمش
شما میتونی شرح بدی؟
11:50 am alhadid m: من كه نميتونم خداي شما رو شرح بدم! شما ميگي يه قدرتي هست. خب اين قدرتي كه به عنوان خدا قبول داري چي جوريه؟
11:53 am سید پویان حسینپور: بسمالله.. چیز خاصی لازم نیست تا اینا اینجوری بشن که. یه چند دلار سبز که از دور رنگشو نشونشون دادن، باعث شده اینجوری بشن.!
باور کن به همین راحتی بوده.!!
11:54 am A irani: خدای خودتو شرح بده لازم نیست زیاد زحمت بکشی
11:57 am alhadid m: نه سيد جان اينجوري نگو
11:58 am A irani: شما همه رو با خودت مقایسه نکن حاجی
12:00 pm سید پویان حسینپور: بسمالله.. اه.! یعنی دلار هم نبوده؟! یعنی قیمت این در حد سنت و این رقمها بوده؟! زرشک.!!
12:01 pm alhadid m: سيد بيخيال
12:05 pm alhadid m: خداوند يك ذات است.
ذات خداوند غير متناهى است و مثل و نظيرى ندارد،
چون جنس ما انسانها از خداوند نيست و مراتب بسيار پايينتري داريم. لذاست كه نميتوانيم به تمام و كمال او را درك كنيم پس مىتوان او را از طريق صفاتش شناخت.
صفاتي مثل علم، قدرت، حيات، اختيار، عدل و... حال بگو تا من در كدوم مورد صحبت كنم.
12:05 pm سید پویان حسینپور: بسمالله.. امر آنچه تو فرمایی آقا مصطفی. محض گل روی خودت دیگه چیزی نمیگم
12:06 pm alhadid m: نميگم چيزي نگو اگه كمكي از دستت بر مياد دريغ نكن. بحثم اينه كه چون ميخوايم منطقي بريم جلو بيا مرآء نكنيم منطقي و جدي صحبت كنيم.
12:06 pm A irani: این عدلی که میگه خیلی جالبه
در مورد عدل بفرمایین
12:10 pm alhadid m: در مورد عدل در ميان شيعه، معرله و اشاعره اختلاف هست. البته يك سري اصول كلي هست لكن اختلافاتي درتعاريف هست. من از ظتر كدوم بگم؟ من خودم شيعه هستم و مطمئنا تسلطم بر تعريف شيعه بيشتره ولي اگر بخواهيد ميتونم در مورد عدل از ديدگاه اشاعره و معتزله و... هم بگم حالا كدومو ميخواهيد؟
12:10 pm سید پویان حسینپور: بسمالله.. دادا، شوما که بهتر از ما بلدی. تو منطق اصل داریم که با شک مطلق نمیشه و نباید بحث کرد. چاره مواجهه با شک مطلق رو خودت بلدی دیگه.!
درثانی، حکمت 31 نهجالبلاغه رو هم باز شوما حکما بیشتر از ما سردرمیاری. تو قسم شرک و کفر یه چیزایی گفته که بدجور تو فقره مباحثه وارده / بازم هرچی شوما بگی
12:13 pm A irani: انی رو که خود مسلطی بگو
اول بحث خدمت عرض کنم اگه رسیدی به نقطه ای که گفتی نمیدونم یعنی جوابی نداری
قبول
12:14 pm alhadid m: متوجه نشدم يعني چي؟ " رسیدی به نقطه ای که گفتی نمیدونم یعنی جوابی نداری
قبول"
12:15 pm A irani: شما ظاهرا منطقی هستی و نمیخوام جایی زیر ابی بری و موضوع رو بپیچونی
منظورم همین بود
12:17 pm A irani: ولی میتونی بگی نمیدونم و باید بپرسم و ادامه بحث میمونه تا شما بپرسی
قبول
12:20 pm alhadid m: آهان. خوب نتونسته بودم بخونم.
باشه مشكلي نيست. من چارچوب كليش تو ذهنم هست و برام درست شده. ممكنه برم از كتاب و سايتهاي مختلفي هم استفاده بكنم. و مشكلي نيست.
12:21 pm A irani: نه مشکلی نیست
به من هم اجازه میدی جوابت رو موکول کنم به یه روزه دیگه تا جواب کاملی بهت بدم؟
12:23 pm A irani: پیشنهادم برای اینکه وقت مونو علکی حدر ندیم
من یه وبلاگ میسازم تا نظراتمون مکتوب بمونه و بتونیم به عقب برگردیم و استناد کنیم
12:29 pm A irani: http://aryaeian2.blogspot.com/2010/04/blog-post.html
12:37 pm A irani: کجا رفتی؟
1:28 pm alhadid m: ببخشيد نميتونستم بيام پشت سيستم
من مخالفم با وبلاگ
ميگم كه همينجا بحث كنيم. چون راحت تره. نياز به رفتن به صفحه و سايت ديگه اي هم نيست.
1:31 pm alhadid m: حتي ميتونيم توي باز يه موضوع جديد باز كنيم و توش بحث كنيم.
1:35 pm A irani: گفتی اخوندم باورم نشد الان فهمیدم که واقعا اخوندی
تا حالا دیدی یه اخوند تو مجلس به کسی جواب بده همه بشنون
همیشه میگه بعدا بیاین دفتر سوال کنین
تو که از اعتقادات مطمعنی دیگه چرا دنبال جای خلوت میگردی؟
بابا نترس کاری نداره
لینک رو برات گذاشتم روش کلیک کن بیا تازه فقط بین منو تو بحث میشه
دوستات هم دوست داشتن نظر بدن
http://aryaeian2.blogspot.com/
اگه نگران لو رفتنی نترس اینجا دست دوستان سپاهی نمیرسه
1:40 pm مهدی بخشی: یکم آدم توی باز می گرده می بینه طلبه ها هم همچین غافل از دنیا نیستن. فقط صداشون در نمی آد. من به جز خود فعلا توی رفیقا سه تا طلبه پیدا کردم. خوبه ها هم جمع بشن و یک کار تشکیلاتی کنن. به قول آقای خامنه ای مبارزه بدون تشکیلات معنا نداره. کار ما طلبه ها هم معلومه:مبارزه فرهنگی. اگه موافقید بسم الله.
1:43 pm A irani: این کفار ملعون خوب چیزایی میسازن تا ما شیعیان بتونیم ندای اسلام بدیم و بگیم ما از همه بهتریم و بیشتر حالیمونه
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1:45 pm alhadid m: اتفاقا اينجا بازخورد بيشتري داره بينندهي بيشتري هم داره براي همين ميگم اينجا يك تاپيك ايجاد كنيم و شروع كنيم بحث كردن.
چون تمام دوستاني كه توي باز ادد كرديم ميتونند به صورت مستقيم پيگير باشند . بحث هم كه خوب بگيره بقيه هم ميتونند بيان ببينند. ولي تو بلاگ خيلي بيننده نداره . اينجا اتفاقا از ديد من عمومي تر رو راحت تره.
1:48 pm A irani: با اینکه من میخواستم کار مستندی باشه تا دیگران هم استفاده کنن
قبول
1:50 pm alhadid m: باور كن اينجا مستند تره . شما هم ميتوني براي مستندسازي هر روز تمام متن رو كپي كني توي همون وبلاگ پيست كني.
۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه
Buzz from alhadid m
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
در حق انسان بله ظالم است
پاسخحذف